Çağrı merkezi terimleri nelerdir?
Çağrı merkezinde en sık kullanılan kısaltmalar nelerdir? ÇM (Çağrı Merkezi) … AR (Cevap Oranı) … ASA (Ortalama Cevap Hızı) … AHT (Ortalama İşleme) Süresi – Ortalama İşleme Süresi) … ACD (Otomatik Çağrı Dağıtıcısı)Daha fazla makale…•23 Şub 2022
Ar çağrı merkezi nedir?
AR (Yanıt Oranı): Çağrı yanıt oranını ifade eder. İşletmedeki tüm müşteri temsilcileri tarafından yanıtlanan toplam çağrı oranını gösterir. ASA (Ortalama Cevap Hızı): Ortalama çağrı yanıtlama hızını gösterir. SL ile karıştırılmamalıdır.
Assist çağrı merkezi ne iş yapar?
AssisTT, kurulduğu 2007 yılından bu yana dış kaynak yönetimi kategorilerinde sektöre özel hizmetler sunmakta olup yetkin insan kaynağı, deneyim ve güçlü altyapısıyla müşterilerine iletişim merkezi çözümleri, dijital hizmetler ve teknoloji çözümleri, müşteri deneyimleri ve kaliteli çözümler üretmektedir.
Çağrı merkezi MMA nedir?
Çağrı merkezi ölçümleri, müşteri hizmetleri ekiplerinin genel etkinliğini ölçmenize yardımcı olur. Bu ölçümler, performans ölçümünde, temsilci üretkenliğinde ve diğer birçok süreçte müşteri memnuniyetini artırmak için iyileştirmeler yapmanıza yardımcı olabilir.
Çağrı merkezinde asa ne demek?
ASA, çağrı merkezi tarafından yanıtlanan tüm çağrıların yanıtlanması için geçen ortalama süredir. Bazen kafa karıştırıcı hale gelir çünkü bu değer aynı zamanda “tüm çağrıların ortalama gecikmesi”dir.
ACD nedir anlamı?
Otomatik çağrı dağıtımı, sistemdeki önceden tanımlanmış tanımları kullanarak gelen çağrıları en uygun şekilde en kısa sürede dağıtan bir yazılımdır. Birçok yerde basitçe ACD (Otomatik Çağrı Dağıtımı) olarak adlandırılır.
Çağrı merkezinde acht ne demek?
Ortalama çağrı işleme süresi (ACHT) Ortalama çağrı sonrası çalışma süresi (ACW)
FCR nedir çağrı merkezi?
İlk Çağrı Çözümü (FCR) veya İlk Temas Çözümü, tüm kanallardaki destek isteklerinin müşteri hizmetleri ekibiyle ilk temasta çözülen yüzdesidir. Bu çağrılar veya e-postalar, sohbetler vb. takip, güncelleme veya başka bir çözüm gerektirmez.
Çağrı merkezinde hold ne demek?
Çağrıyı beklemeye alma Müşteriyle görüşme sırasında, müşteri hizmetleri temsilcisi gerekli gördüğü takdirde çağrıyı beklemeye alabilir.
Çağrı merkezi kaç maaş?
Çağrı merkezi çalışanlarının iş deneyimlerine göre aylık maaşlarını görebilirsiniz. 1 yıldan az deneyime sahip çağrı merkezi çalışanları ortalama 21.600,00 TL, 4-6 yıl deneyime sahip çalışanlar ortalama 22.400,00 TL, 15 yıl ve üzeri deneyime sahip çalışanlar ise ortalama 26.300 TL kazanmaktadır.
Çağrı merkezi service level nedir?
4) Hizmet Seviyesi (SL) Çağrı merkezinizin hizmet seviyesi, bekleme süresi ile kuyruktan gelen çağrıları yanıtlama süresi arasındaki oran olarak hesaplanır. Bu, en temel çağrı merkezi ölçümlerinden biridir. Müşteri temsilcilerinin çağrılara yetişip yetişemediğini belirlemek için kullanılır.
Asist maaşı ne kadar?
AssistantYear için maaş geçmişiYılEn düşük maaşEn yüksek maaşOcak 20202.500TL6.200TLOcak 20213.000TL7.600TLOcak 202224.500TL11.600TLTemmuz 20225.800TL15.200TL6 satır daha
Ar nedir çağrı merkezi?
Bu, müşteri temsilcileri tarafından cevaplanan çağrı sayısının müşteri temsilcisi tarafından alınan toplam çağrı sayısına oranıdır.
En iyi çağrı merkezi hangisi?
AssisTT, geçen yıl kasım ayında Contact Center World tarafından düzenlenen 2020 Top Ranking Performers Awards EMEA bölge finallerinde “En İyi Çağrı Merkezi” ve “En İyi Müşteri Hizmeti” kategorilerinde iki birincilik ödülüne layık görüldü.
SL ne demek çağrı merkezi?
Genellikle müşteri temsilcisinin (temsilcinin) ekranında SL veya SLA olarak gösterilir. İngilizcede “Hizmet Seviyesi Anlaşması” anlamına gelir. Genel olarak, bir hizmet seviyesi, bir temsilcinin planlanmış bir zaman dilimi içinde yanıtladığı gelen çağrıların yüzdesidir.
Çağrı merkezinde acht ne demek?
Ortalama çağrı işleme süresi (ACHT) Ortalama çağrı sonrası çalışma süresi (ACW)
Çağrı merkezi ilkeleri nelerdir?
Bu sistemin temel prensipleri şunlardır: Birinci prensip müşterilerin istek ve beklentilerini anlamaktır. … İkinci prensip uygun altyapıya sahip olmaktır. … Üçüncü prensip müşteri algısını takip etmektir.
Çağrı merkezinde hold ne demek?
Çağrıyı beklemeye alma Müşteriyle görüşme sırasında, müşteri hizmetleri temsilcisi gerekli gördüğü takdirde çağrıyı beklemeye alabilir.
Çağrı merkezi OB ne demek?
Çağrı merkezlerinde çalışan back office müşteri temsilcileri müşterilerle yüz yüze görüşme yapmazlar. Sadece arka planda çalışan ve müşteriyle konuşan çalışanlara destek olan çalışanlardır.